MC MAdrA

új év, új élet...régi tervek, új erők..., avagy az első maratonom!

Ajánlom

Friss topikok

  • Lőrincz Dénes: Balatonátúszás, cél az első eredményen 1 órát javítani! első csak 'brahiból' 2óra 5x perc. Másodi... (2012.12.08. 16:14) futóúszójegy
  • ágica: Hahhhóóóóó!!!! Mi lesz a futóblogunkkal? Vagyis a Tieddel ZiliZoli?Csak fel kellene éleszteni! Al... (2008.12.02. 13:29) Ágica Anyuka!
  • latyak: zolikam, ahogy te futsz.. 11. Gatorade Kékes Csúcsfutás (június 14.) (2008.05.09. 12:11) nevezés
  • mc.latyak: kijelentem, hogy recece! :) (2008.05.05. 00:46) egyebek...
  • mc.latyak: agica, nem szoktal te ra a mindentegybeirunkra? :) zoli, veled meg mi van? ossze-vissza firkalunk... (2008.04.04. 11:24) CVM-046

Tudnám mi ez...

Múlik az idő

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

CVM-046

2008.03.31. 15:42 | MC Madra | 4 komment

Hétvégi futás budai hegyekben.

2008.03.29  északi sík rész oda vissza zihálva. (kb 5 km)
2008.03.30  északi sík rész oda vissza  a végén már nem zihálva. (kb 5 km)
Edzőmmel Latyakkal és szombaton CVM-046-tal. Terveink szerint edzőmmel összeveszünk, majd kibékülünk. CVM-046 vasárnap nem volt. Illetve nem szereztünk róla tudomást.

Heti szumma:20 km (4*5km) ...kevés

Kitartás! Testben és lélekben!

MC MAdrA

2008.03.31.

· 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mcmadra.blog.hu/api/trackback/id/tr4405082

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: mcse training london 2019.04.17. 12:10:56

Free trial chat lines milwaukee - naipajr

Trackback: mcse training courses london 2019.04.12. 16:36:01

Depeche Mode: ez a koncert többórás katarzis volt (szeretlekmagyarorszag.hu) - Depeche Mode összes

Trackback: mcse training courses london 2019.01.13. 06:10:05

Határon Túli Magyarok Pártja: gittegylet vagy pragmatikus politikai befektetés? - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mc.latyak 2008.04.01. 21:31:16

zolcsikam,

a hulye blogod ota mar el sem tudom kepzelni, hogy csak ugy elmegyek futni, lefurdok, es ne irnek rola nehany sort a netre.. tudom, neked most uj, hogy furdok is, de en most a blogrol beszelek. :)

szoval ma voltam futni. tegnap meg kocsmaba, koncerten. a koncert jo volt. ott volt a peti is meg a balazs nehany lany ismerose, es a balazs szemelyesen. es akkor ott jol megbeszeltuk, hogy ma megyunk futni.. es elmentunk.. ket kor. az elso beszelgetos, a masodik csondes.. az elejen balazs adta a nagymenot, beszelt hulyesegeket, aztan a masodik kor elejen meglepet. gondoltam hagyom, nehogy ugy jarjak, mint a multkor a gaborral. kihajt az elejen, azt alig tudom magam bevonszolni. tehat hagytam had mennyen. az alatkertnel mar alig lattam a hatat. vagy negyven metert elhuzot. akkor gondoltam, hogy ez igy nem lesz jol. elkezdtem menni. de csak tartani tudtam a tavolsagot. a felenel aztan meg mindig harminc meter lehetet, raadasul egy piros polos faszi megelozott. (ez mindig rosszul esik, ha megeloznek.) gondoltam megyek vele egy darabig. egesz jol felhozott a balazsra (tizenot meter) amikor megelozi a balazst, o is elkezd vele menni. na, mar csak ez kellet.. gondoltam megallok, es rafogom a cipomre, a terdemre, a zoknimra. mindegy mire, mar alig latok.. es az uszodanal, jott meg egy ember buntetni, megeloz, ratapadok, megelozom a balazst, probalom utolerni a faszit, de mar nincs erom.. a masodik kor 28:30 korul volt. aszem van honnan fejlodni.

balazs kivalo futopartner. nagyon jol tolja. gabor melle be kell vegyem rendszeres edzotarsnak! ;) hazafele katalinnal villamosoztam, akit balazs mutatott be a kor vegen. a villamoson volt lekkondi, hanyas es hajlektalanszag. legkozelebb bicajjal megyek!

koszonom zoli, csak ezt akartam mondani. meg koszonom a hetvegi futast is. az is remek volt. szamomra a szombatvasarnapi futas nyitotta meg a szezont. koszonom, koszonom! CVM 046 koszonom!

mc.latyak 2008.04.03. 23:08:26

zoli,

te futkosol is vagy csak a gozbe jarogatsz? ma is voltam futni. bar ne tettem volna. a petivel voltam. gusztustalan nagyokat tud lepni. ugy ott hagyott, hogy a vegen nem lattam belole semmit. igy meg nem alaztak meg. de kell ez mert legalabb elkezdek edzegetni. idot nem mertunk, az ora tonkre van menve. el lehetek hizva, mert nagyon nem megy az iden a futas.

koszonom a lehetoseget, hogy elmondhattam. :)

ui.: zolikam, kezdjel el ket koroket futni, mert az kell a 28-as korhoz.

ágica 2008.04.04. 09:42:11

Csodás "edző és versenyző" páros veszett el bennetek!

Mc.Latyak! Rég találkoztunk, kíváncsi lennék az elhízásodra:-)

Apropó Budai hegyek! Nem mellékes megemlítenem, hogy az ezen oldalakon leírtak meglehetősen felkeltették érdeklődésemet a közelben lévő Budai hegyek iránt.Köszi Zoli! Így tehát be is szereztem a térképet és alig várom már, hogy a kicsi kisfiam ücsörögni tudjon és nekivághassunk, hátamon a kisporontyommal a dimbesdomboknak,elkerülve így az otthonülőkismamákbefordulósságátéseltesznyülését:-)Nem mellékes, hogy mindeközben Petya is találkozhat, ismerkedhet majd a természet apró csodáival:-)!

Zolikám! 28!!!!
28!!!
28!!!
kétkörök!!!
csak ez lebegjen, sőt! csak ez lebeghet a szemed előtt!Napközben, este, lefekvés előtt, után, közben, munkaátadás:-) közben,kávézgatás közben, sörözgetés közben....

JGU-063 voltam:-)

mc.latyak 2008.04.04. 11:24:44

agica, nem szoktal te ra a mindentegybeirunkra? :)

zoli, veled meg mi van? ossze-vissza firkalunk a blogodra, azt te kutyaba se veszel minket? legalabb egy uj poszt, vagy egy uj termosz. bruhahha! :) arkus jozseffre ebredtem magamat.. faj a labam a tennapi futastol. hiaba, a fokozatossag nalam hianyzik. nem kellet volna rogton ketkorozni. de a tegnapos elmeny mara mar nagyon megszepult.
süti beállítások módosítása