MC MAdrA

új év, új élet...régi tervek, új erők..., avagy az első maratonom!

Ajánlom

Friss topikok

  • Lőrincz Dénes: Balatonátúszás, cél az első eredményen 1 órát javítani! első csak 'brahiból' 2óra 5x perc. Másodi... (2012.12.08. 16:14) futóúszójegy
  • ágica: Hahhhóóóóó!!!! Mi lesz a futóblogunkkal? Vagyis a Tieddel ZiliZoli?Csak fel kellene éleszteni! Al... (2008.12.02. 13:29) Ágica Anyuka!
  • latyak: zolikam, ahogy te futsz.. 11. Gatorade Kékes Csúcsfutás (június 14.) (2008.05.09. 12:11) nevezés
  • mc.latyak: kijelentem, hogy recece! :) (2008.05.05. 00:46) egyebek...
  • mc.latyak: agica, nem szoktal te ra a mindentegybeirunkra? :) zoli, veled meg mi van? ossze-vissza firkalunk... (2008.04.04. 11:24) CVM-046

Tudnám mi ez...

Múlik az idő

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

reggeli felkelte

2008.03.18. 20:54 | MC Madra | Szólj hozzá!

Ma reggel vettem a fáradtságot, és felkeltem 5.40-kor.
Vettem méginkább a bátorságot, és 6-kor kimentem egy körre a margitszigetre.
Hogy biztos legyek benne, hogy a napfelkelte, meg hogy a futás felkelt-e.
Felkeltett.
Időt mértem, bár ne tettem volna, 31 perc. Pedig lazán mentem az elején, de a közepén nyomtam, nyomtam, majd a hajósnál megint leengedtem, de a végére megint, nyomtam, nyomtam, nyomtam, nyomtam, de hiába...a végén rájöttem, hogy tolnom kellett volna...az most a menő...
Másrészt megelőz ilyenkor reggel  mindenki...mert ugye reggel csak a fanatikusok járnak, a fanatikusok viszont profik, vagyis a legtöbbje profi...ha valaki felkel reggel rendszeresen, hogy fusson, az már komolyan veszi a futást, szóval profi...szóval megelőz ilyenkor mindenki, ami az év eleji bimbózó önbizalomnak nem tesz jót...nem tesz jót, mikor valaki elviharzik mellettem, nem jó ...megoldás azonban mindenre van...a másik irányba futok, mint a szokásrend diktálja, az állatkert oldalán kezdek, így a megelőzök száma a töredékére apadt...

Ma kaptam egy levelet MC Latyaktól, allítólag nem találta a "szólj hozzá" linket...de sebaj, neki nem a bloggolással kell foglalkozni, ahhoz úgysem ért,hanem az edzősködéssel...:
Szóval a levele:

eloszor is: ne egyel, amikor a levelemet olvasod! :)

masodszor, nem talaltam komment helyet a blogodon, ezert tolom
levelben.. szoval, szerintem az elejen nagyon konnyen fejlodik az
ember akar ket percet is. nekem az elso korok 27-28 percesek szoktak
lenni a szezon elejen. egy honap alatt, ezt le tudom tolni 25-re..
tehat, ha en egy honap alat letolok 2 percet, akkor neked zolcsi,
_kotelezo_ marcius kozepetol majus elsejere 28-ra lemenned! nem kell
hozza semmit csinalnod, csak rendszersen eljarni futni. minden masnap.
(annal surubben inkabb meg ne) legyenek pihenok, de legyen
rendszeresseg.. kezdesnek heti haromszor egy kort kene tolni. aztan
aprilisban heti egy alkalommal (mongyuk hetvegen) tolni ket kort.
aztan fokozatosan atalni ket karikara, het kozepen egy kor. merve!

amit fontosnak erzek elmondani ismet, mint edzo: egyre gyorsulo tempo.
lassan kezdeni egy alapos bemelegites utan. (nyakat es a hatat nem
elfelejteni lenyujtani. :)) kivarni az ot percet (allatkert) ott
beallni egy rendes utazosebessegre, a felenel egy kicsit emelni es az
utolso negyedet (a palatinusz fobejarataval szemben van) egyre erosebb
tempoban tolni. a bufenel meg egy adagot rarakni, es a buszmegallotol
sprint.. es ismet nyujtani. rendesen. tessek ebben is fejlodni.
(mongyuk, a bokafogasnal a fejeddel meg tudod-e erinteni a terded.)
futas kozben figyelni, milyen a legzes. (ha zihalsz, lassitasz.) a
sprintnel, pedig figyelni, milyen erzes az amikor belepsz a 80%
maxpulzus reszbe.. figyelni az erzesre. figyelni, hogy mennyi ideig
vagy benne. figyelni, hogy ez az ido novoget minden egyes edzesen..
ennek ismereteben tudod novelni a sebessegedet. megismerni az erzetet,
ha veletlenul atlepsz ebbe a zonaba, illetve a sprintet hamarabb
elkezdeni, jobban megtolni.. a vegen amikor megallsz (persze nem allsz
meg, hanem setalgatsz) akkor megnezed, mennyi ido alatt esik vissza a
pulzusod a maxpulzus 60%-ra. (1 perc kene, hogy legyen ez az ido. ha
tobb akkor tul eros az edzes, ha hamarabb akkor konnyu terheles volt)

 http://en.wikipedia.org/wiki/Heart_rate

na, akkor mostmar mindent tudsz.

udv,
latyak


Tehát ha az edzőm mondja, hogy képes vagyok, akkor kées vagyok.


Március 15-én ünnepi túrán voltunk.
Én forradalmi futással kezdtem a napot, egy kör a margitszigeten, ott még kokárda nélkül, nem is sikerült a futás úgy, ahogy szerettem volna... majd a pilisben folytattuk mozgást, ott már kokárdában....petőfi emléktábla, ahol petőfi megpihent...gondolom petőfi egész életében kokárdában járt...de MC Latyak blogja miondent leír: http://turalatyak.blogspot.com/

Tehát ha az edzőm mondja, hogy képes vagyok, akkor kées vagyok.

Kitartás! Testben és lélekben!

MC MAdrA

2008.03.18.

F:1 MSZK
S: 104
T: kiegyensúlyozott...több gyümölcs és zöldség!

A bejegyzés trackback címe:

https://mcmadra.blog.hu/api/trackback/id/tr15386721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása